25 listopada 2013 klasa 2a wraz z wychowawcą p. Arturem Przystarzem pojechała na Uniwersytet Przyrodniczy na obchody GIS Day (Światowy Dzień Systemów Informacji Geograficznej). Obchody GIS Day przygotowało Studenckie Koło Naukowe Geoinformatyki przy Instytucie Geodezji i Geoinformatyki na Wydziale Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Przyrodniczego. Inicjatorem i patronem Dnia GIS jest National Geographic Society. GIS Day obchodzony jest na całym świecie od 1987 roku jako część Tygodnia Świadomości Geograficznej (Geography Awareness Week). Było to ciekawe doświadczenie, dzięki któremu można było poszerzyć swoją wiedzę i horyzonty, a także zobaczyć najnowocześniejsze techniki stosowane w geoinformatyce.
Dagmara Frąk, 2a

W dniach 26-27 września klasa I gimnazjum wybrała się na wycieczkę integracyjną do Jedliny-Zdrój, pod opieką pani Małgorzaty Zaręby i pana Artura Przystarza. O godz. 8:45 zebraliśmy się na stacji PKP w Obornikach  Śląskich, po czym wsiedliśmy do pociągu. W Wałbrzychu przesiedliśmy się do kolejki dojazdowej, którą dotarliśmy na miejsce. Spacerem doszliśmy  do naszego ośrodka  „Zacisze Trzech Gór”. Po zakwaterowaniu mieliśmy czas wolny. Po godzinnym odpoczynku ruszyliśmy w drogę. Autobusem dojechaliśmy do Jedliny Zdrój. Tam zobaczyliśmy budynek uzdrowiska, a następnie szklakiem turystycznym dotarliśmy do źródełka z wodą mineralną. Zmęczeni wróciliśmy do pensjonatu. Z apetytem zjedliśmy obiadokolację, natomiast później odbyło się spotkanie klasowe. Kolejny dzień był bardzo wyczerpujący. Rano, po śniadaniu również szlakiem turystycznym wspinaliśmy się na Małego Kozła. Po tej wyprawie czekał nas upragniony park linowy i tor saneczkowy. Po obiedzie powędrowaliśmy ponownie na kolejkę dojazdową i szczęśliwie dotarliśmy do naszych domów. Wycieczka była udana, wszyscy świetnie się bawili, liczymy na następne.

oprac. Klaudia Boczanowska

więcej zdjęć w galerii szkoły na Facebooku

24 września odbyły się otrzęsiny klas 1A, 1B, 1TA, 1TH, 1ZSZ oraz nowo utworzonej klasy 1 Gimnazjum Dwujęzycznego. Organizatorami tego wydarzenia była klasa 2C wraz z wychowawczynią, Panią Olgą Płaczek-Rudzką. Najpierw nasi uczniowie zostali przywitani specjalnie wykonaną miksturą a następnie wzięli udział w wielu ciekawych konkurencjach (m.in. picie mleka na czas, wyścig ze związanymi nogami), którym towarzyszyła świetna zabawa i miła atmosfera. Po godzinnych zmaganiach wygrała klasa 1B, co zagwarantowało jej przywilej zorganizowania otrzęsin w przyszłym roku.
Oprac. Daria Kołtko, Anita Kozioł (2c)

Od najbliższego poniedziałku kilka kolejnych poprawek w planie lekcji, tym razem dotyczą tylko Technikum.

Kiermasz używanych podręczników do LO (dla klas I i III) już w najbliższy poniedziałek, zapraszamy do biblioteki szkolnej w godzinach 8.00 - 15.00.