Kiedy przy próbie logowania się na konto e-dziennika natrafiamy na problemy, tzn. nasze dane zostają automatycznie wyczyszczone i pojawiają się ponownie puste okienka loginu i hasła, to prawdopodobnie na naszym komputerze są włączone aktualizacje automatyczne, co spowodowało pobranie się i zainstalowanie nowej przeglądarki internetowej - Internet Explorer 11. Dla pewności możemy sprawdzić jaką mamy aktualnie wersję przeglądarki w prawym górnym rogu okna programu włączając opcję Narzędzia (skrót klawiaturowy Alt + x), a następnie podopcję Internet Explorer - informacje. Jeśli tak jest to należy po wprowadzeniu adresu strony dziennika elektronicznego przejść ponownie do opcji Narzędzia (Alt + x), dalej uruchamiamy podopcję Ustawienia widoku zgodności (trzecia od dołu), klikamy na przycisk dodaj (dodając w ten sposób stronę e-dziennika do witryn zgodnych z najnowszą wersją przeglądarki internetowej) i zamykamy okno.

To powinno rozwiązać problem z logowaniem się na stronie dziennika elektronicznego.

Administrator szkolnego systemu UONET

Jolanta Olejniczak