Dziękujemy klasom 3 za przygotowanie uroczystości.
Dziękujemy za przybycie Rodzicom oraz zaproszonym gościom, w szczególności staroście Powiatu Trzebnickiego p. Małgorzacie Matusiak oraz dyrektor OOK p. Halinie Muszak.
Natomiast kochanym Absolwentom życzymy jak najlepszych wyników na maturze, spełnienia marzeń i odwagi, która dodaje skrzydeł i prowadzi w wyznaczonym kierunku. Życzymy Wam, byście w tym trudnym, ale pięknym momencie swojego życia, byli dumni z każdego wyboru, którego dokonacie.
Odwiedzajcie nas, dajcie znać, jak potoczyły się Wasze losy!

Więcej zdjęć na FB Szkoły: Zakończenie roku klas maturalnych

Zapraszamy na FB szkoły obejrzenia fotorelacji z wycieczek organizowanych w kwietniu:

Klasy geograficzne na Jurze

Na Jurę Krakowsko – Częstochowską, na trzydniową wycieczkę (19-21.04), bardzo energiczną, ciekawą i ekscytującą, wybrali się uczniowie PZS, trzon  uczestników tworzyła kl. 1c, 2b i 3b. Zobaczyliśmy piękne zamki w Mirowie i Bobolicach oraz Sanktuarium Matki Bożej Leśniowskiej. Jeździliśmy rowerami po malowniczych jurajskich szlakach. Zdobyliśmy doświadczenie w znajdowaniu skamieniałości oraz we wspinaniu się na wapiennych skałkach. Zjechaliśmy na tyrolce, która dodała nam adrenaliny, a także zdobyliśmy szczyt górujący nad okolicą - Górę Zborów. Nie zabrakło wspólnego integrowania się na wycieczce, po całym dniu wyczerpującej podróży zrobiliśmy ognisko w przyjacielskim gronie, a wieczorem wspólnie graliśmy w grę terenową. Na koniec  naszej wycieczki udaliśmy się nad Wartę, którą pokonaliśmy kilkanaście wymagających kilometrów na kajakach. A po nich już do domu. Szkoda, że to było tylko trzy dni…              /Lena Cegiełka/

Kudowa Zdrój, Adrspach, Błędne Skały, Twierdza Kłodzko

Ustka

Nasze Liceum powstało  w roku szkolnym 1992/1993,  dzięki ogromnemu zaangażowaniu środowiska lokalnego – rodziców i nauczycieli m.in. p. Grażyny Kral, p. Ryszarda Cymermana, p. Ewy Oziminy i p. Wioletty Masiudy.

15 kwietnia 2023 r. nasze LO świętowało swój jubileusz - można powiedzieć 30 lat minęło jak jeden dzień...

Dziękujemy p. Halinie Muszak i całemu Obornickiemu Ośrodkowi Kultury za owocną współpracę i udostępnienie sali do organizacji części oficjalnej uroczystości.
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w organizację uroczystości, w szczególności absolwentom: Arturowi Leżoniowi, Dawidowi Michałkiewiczowi oraz naszej wieloletniej p. sekretarz Annie Bracisiewicz za aktywny udział w uroczystości.
Dziękujemy wszystkim uczniom zaangażowanym w uroczystość (prowadzącym, występującym, tworzącym kącik zabaw dla dzieci naszych absolwentów oraz przygotowującym słodki poczęstunek) oraz nauczycielom przygotowującym uroczystość!!!
Dziękujemy wszystkim przybyłym gościom i absolwentom !!!!

Jednocześnie już teraz zapraszamy na kolejne jubileusze !!!!

Więcej zdjęć dostępnych jest na FB szkoły: JUBILEUSZ 30-LECIA LO

Wrocław słynie z rozbudowanej bazy noclegowej. Mieliśmy okazję się o tym przekonać w trakcie wycieczki zawodoznawczej. Odwiedziliśmy 3-gwiazdkowy Puro Hotel. Obiekt urzekł nas ponadczasową elegancją oraz unikalnym design. Następnie udaliśmy się do 4-gwiazdkowego Qubus. Hotel znajduje się w samym centrum miasta, z pokojami w klasycznym wydaniu. Kolejnym obiektem był jedyny w swoim rodzaju 5-gwiazdkowy Monopol. Hotel gdzie sztuka łączy się z biznesem, a nowoczesne wnętrza przeplatają się z najstarszym budynkiem hotelowym w stolicy Dolnego Śląska. Koniec wycieczki miał miejsce w Hostelu Mleczarnia. Obiekt ulokowany w starej kamienicy. Wewnątrz mieliśmy wrażenie, że czas cofnął się o prawie sto lat. Piękne to było!
Podsumowując - intensywny czas, mnóstwo cennych informacji.

Więcej zdjęć na FB szkoły:  Hotelarze we Wrocławiu

Dnia 27 marca w naszej szkole odbyły się 2 konkursy historyczne: ,,Od epoki kamienia do dynastii Piastów " i ,,Szlakiem żołnierzy wyklętych-antykomunistyczna Polska po II wojnie światowej", a oto laureaci konkursów:

,,Od epoki kamienia do dynastii Piastów ":

I Miejsce M. Rogowski 1BSA,
II Miejsce A.Burdeinyi 1Bsb,
III Miejsce K. Skrzyniarz,

,,Szlakiem żołnierzy wyklętych-antykomunistyczna Polska po II wojnie światowej":

I miejsce P . Dudziak 1 BSb,
II Miejsce M. Szustak 1LOa,
III Miejsce M. Urbańska 1LOc oraz W. Sycz 1LOa.

Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom !!!