L.p.

13 Radosław Śliwiński 1G 4,79
14 Jan Sanecki 1G 4,79

16 świadectwa z wyróżnieniem

Dnia 25.06.2014r. klasa 1G wybrała się na ostatnią w tym roku szkolnym wycieczkę - do Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Naszymi opiekunami były panie uczące języka polskiego: p. Dorota Matusiak oraz p. Beata Orlik-Kwolik. Rano wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy do naszego celu. Na miejscu czekał na nas przewodnik, który oprowadził nas tylko po pewnej części muzeum. Głównym tematem naszej wizyty były dzieje Wrocławia i Śląska. Na zakończenie zwiedzania mogliśmy obejrzeć wystawę poświęconą sztuce nowoczesnej.

Szczęśliwie powróciliśmy do naszych domów. Wszystkim podobała się wycieczka, wróciliśmy pełni wrażeń i zachwytu stolicą Dolnego Śląska - Wrocławiem, który posiada tak bogatą i różnorodną historię, o której wiemy bardzo mało. Myślę, że był to miły akcent na zakończenie pierwszego wspólnego roku szkolnego.

Klaudia Boczanowska, klasa 1 gimnazjum

Program wyrównywania szans edukacyjnych dla uczniów uzdolnionych jest realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ze środków Unii Europejskiej. Skierowany jest do uczniów uzdolnionych, zwłaszcza z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. W tym roku szkolnym stypendium takie otrzymały dwie uczennice Gimnazjum Dwujęzycznego: Klaudia Boczanowska i Klaudia Diaków. Opiekunem stypendystek była Małgorzata Nehrebecka - nauczyciel biologii. GRATULACJE!

Dnia 17 czerwca 2014 r. uczniowie klasy 2A wraz z trzema uczennicami klasy 1A wybrali się w podróż do Wrocławia. Z uczniami na wycieczkę jako opiekun pojechał nauczyciel WOS – Henryk Cymerman. Głównym celem wyjazdu była zaplanowana w Semiku Dolnośląskim przy Placu Powstańców Warszawy  lekcja "Wiedzy o administracji rządowej i samorządowej w województwie". Lekcja została przeprowadzona przez jednego z pracowników Urzędu Marszałkowskiego Pana Tomasza Juskowiaka. Licealiści mieli okazję poznać tajniki pracy samorządowców, poznali strukturę organizacyjną Sejmiku, a także możliwości budżetowe samorządu wojewódzkiego. Innym ważnym zagadnieniem omawianym przez prowadzącego były zadania administracji rządowej oraz jej wpływ na samorząd wojewódzki. Na zakończenie spotkania prelegent przeprowadził błyskawiczny konkurs, który wygrała Klaudia Prymas, otrzymując nagrodę ufundowaną przez Urząd Marszałkowski. Ostatnim etapem naszej przygody w Semiku była krótka sesja fotograficzna. Mamy nadzieję, że jeszcze zawitamy w gościnne mury Samorządu Dolnośląskiego.

Henryk Cymerman

ZEBRANIA RODZICÓW

9.06.2014; godz. 17.00 - Technikum i Zasadnicza Szkoła Zawodowa

10.06.2014; godz. 17.00 - Gimnazjum Dwujęzyczne i Liceum Ogólnokształcące

Po zebraniach odbędą się spotkania rodziców z nauczycielami.