W dniach 26-27 września klasa I gimnazjum wybrała się na wycieczkę integracyjną do Jedliny-Zdrój, pod opieką pani Małgorzaty Zaręby i pana Artura Przystarza. O godz. 8:45 zebraliśmy się na stacji PKP w Obornikach  Śląskich, po czym wsiedliśmy do pociągu. W Wałbrzychu przesiedliśmy się do kolejki dojazdowej, którą dotarliśmy na miejsce. Spacerem doszliśmy  do naszego ośrodka  „Zacisze Trzech Gór”. Po zakwaterowaniu mieliśmy czas wolny. Po godzinnym odpoczynku ruszyliśmy w drogę. Autobusem dojechaliśmy do Jedliny Zdrój. Tam zobaczyliśmy budynek uzdrowiska, a następnie szklakiem turystycznym dotarliśmy do źródełka z wodą mineralną. Zmęczeni wróciliśmy do pensjonatu. Z apetytem zjedliśmy obiadokolację, natomiast później odbyło się spotkanie klasowe. Kolejny dzień był bardzo wyczerpujący. Rano, po śniadaniu również szlakiem turystycznym wspinaliśmy się na Małego Kozła. Po tej wyprawie czekał nas upragniony park linowy i tor saneczkowy. Po obiedzie powędrowaliśmy ponownie na kolejkę dojazdową i szczęśliwie dotarliśmy do naszych domów. Wycieczka była udana, wszyscy świetnie się bawili, liczymy na następne.